پروازبه سوی خدا

پروازبه سوی خدا
عارفانه
نويسندگان

سلام به همه ی دوستان .خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سرحالین؟؟؟؟؟؟؟؟؟سرکیفین؟؟؟؟؟؟؟شایدهیچ کس امروزبه اندازه من خوشحال نباشه راستی قراره بگم  اتفاق مهمی که واسم افتاده.............بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیشه نگم ؟؟؟؟؟ اخه خجالت میکشم بگم

باشه میگم فقط هولم نکنید............

..........................................

قراره ازدواج کنم..........



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت16:24---9 مهر 1391
سلام آبجی گلم شما خوبید؟من وقتی به آرزوم میرسم احساس غرور و شادی بهم دست میده. از اینکه به خونه بخت میری خوشحالم انشاالله باکسی که عاشقش هستی ازدواج کنیپاسخ:ممنون داداشی

دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت19:20---7 مهر 1391
سلامممممممممممم مبارکه خانمی بخدا خیلی برات خوشحال شدم بسلامتی انشاالله ارزوی خوشبختیت رو دارم عزیزم همیشه شاد باشیپاسخ:ممنون گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ] [ 16:21 ] [ نگار ]
درباره وبلاگ

وقتی چترت خداست بزارباران سرنوشت هرچی میخواهدببارد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 36813
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


بک لینک فا